środa, 2 listopada 2011

Ulubieńcy października

Październik minął mi bardzo szybko, wręcz przeleciał. Był to dla mnie miły miesiąc, gdyż uwielbiam jesień. Jeżeli chodzi o kosmetyki jakie w tym czasie zwróciły moją uwagę, to jest ich niewiele, ale mogę z czystym sumieniem je polecić. :)
Pierwszym produktem jest Carmex Moisture Plus, ja mam w kolorze różowym (dostępny jest też bezbarwny). Ja go wyhaczyłam w Naturze za ok. 15-16 zł. Kolor jaki daje jest praktycznie niewidoczny, choć w opakowniu wygląda jak HOT PINK! Ładnie nawilża i wygładza usta. Gdy go nałożymy czuć pierwsze przyjemne mrowienie i lekkie ochłodzenie. Mam SPF 15, jest z witaminą E i aloesem.

Kolejny ulubieniec to woda perfumowana Chloe. Mam ją od roku i używam jej tylko na jesień. To idealny zapach na ten czas! Jest to zapach dość ciężki, niektórzy go uwielbiają, a niektórym się robi od niego mdło(wiem to z doświadczenia). Jest bardzo trwały, wydajny. Piękne opakowanie aż kusi, żeby go użyć. Co prawda jest za mocny na lato i wiosnę jednak czasem na ciepłe wieczory go używam. Kosztuje w granicach 290-300 zł. Może taniej, zależy gdzie i kiedy. Ja mam 50ml.


Astor Soft Sensation Liquid Care, błyszczyk intensywnie nawilżający. Ja mam w kolorze 100 Innocent Pink, jest to pięny blady róż, na ustach daje świetny efekt. Nie klei się co jest dla mnie bardzo ważne, nie ma drobinek przez co jest bardziej naturalny. Mam chrapkę na inne kolory z tej serii. Bardzo ładny zapach i opakowanie eleganckie i gustowne(jak widać na załączonym obrazku:) to chyba akurat jest mój kolor). Cena to ok. 28-30 zł za 5ml. O, i warto jeszcze nadmienić, że ma SPF 12. :)


Jak mówiłam, ulubieńców nie za dużo, bo tylko 3 produkty. Wszystkie świetne, według mnie. Dajcie znać co o nich myślicie, albo jacy są Wasi ulubieńcy! :)
Do Zobaczenia :*

6 komentarzy:

  1. Mam wode perfumowaną Chloe i jak dla mnie jej zapach jest przepiękny. Dosłownie uwielbiam !
    Fajny blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ta nowa wersja Carmexu ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. A przy okazji proponuję wyłączenie weryfikacji obrazkowej przy komentowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery Safari możesz kupić przez internet na stronie producenta czyli Quiz Cosmetics
    lub w Marketach Chińskich są nawet tańsze

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę rozejrzeć się za tym Carmexem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rowniez uwielbiam chloe by chloe! moj ulubieniec

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz! Mam nadzieję, że tu wrócisz. :) Kasia